středa 11. června 2014

Rustikální svícen v NORDIC stylu


Jak jsem psala již v minulém postu, pokud si chcete doma vytvořit interiér v NORDIC stylu, rozhodně nešetřete svícny. Ačkoliv jsou svícny často z různých materiálů, různých tvarů a barev, vy si je doma můžete sami velmi jednoduše sjednotit a to barvou. NORDIC styl, jak jsem se již zmínila, se nejvíce vyznačuje černou a bílou barvou, takže natřením svícnů rozhodně nic nezkazíte. Pokud jsou svícny dřevěné a každý je z jiného druhu, nebývá to příliš hezké pospolu, proto si vyberte dřeva spíše světlá - nejlépe bříza, ta bývá ve skandinávii zastoupená nejvíce. Nebo světlý dub.
Můžeme také použít kovy - zejména chromové či nerezové svícny jsou velmi hezké a do popředí se nyní jako velmi módní materiál a to nejen v NORDIC stylu dostává měď.

Nedávno jsem v Baumaxu narazila na jeden rustikálnější, ale i takové mohou být ... posuďte sami.

Nutno dodat, že cena mě nadchla natolik (asi 250,-) že jsem neváhala a koupila. Původní podoba byla jiná a tak už v obchodě jsem měla plán, že svícen natřu.





















Žádné komentáře :

Okomentovat