čtvrtek 12. června 2014

Kubus by Lassen / by mixtum


 V dnešním příspěvku vám chci ukázat opět jednu designovou ikonu, tentokrát jde o svícen Kubus od dánského architekta Mogense Lassena, průkopníka dánského funkcionalismu.
Tento nadčasový úžasný kousek, je vyroben z kovového kubusu a pro svou jednoduchost je velmi oblíben.







Bohužel v Čechách jsem ho neviděla ani u jednoho prodejce a pokud bych ho moc moc chtěla, musím si připravit bezmála 3.500,- Kč. Hmmm ...

Nojo, já jsem ale holka šikovná, protřelá lepením modelů na vejšce ... ( modří už vědí ) a tak jsem si ho spíchla sama. Není kovový, ale dřevěný . Koupíte 2 dřevěné hranolky o tloušťce 8x8mm ( 1m á75,- Kč), misky na svíčky jsou malé plastové trubky ( asi á12,-Kč ), ty jsou duté - aby lépe držely, dala jsem do nich ještě dřevěná kolečka, která se prodávají na ucpávání suků ( pytlík za 55,- Kč).
Kostra je 16x16x16cm - je lepená lepidlem Chemopren, ( drží nad očekávání perfektně),pak pečlivě obroušeno a poté celé natřeno matným černým Balakrylem. No a zde je můj majstrštyk, jsem na něj opravdu hrdá  : 
















Žádné komentáře :

Okomentovat