pátek 4. března 2016

O zakletém křesílku

Ne náhodou je název dnešního příspěvku tak trochu pohádkový... podařilo se mi sehnat nádherné dětské proutěné křesílko a to za pohádkovou cenu. Když jsem ho objevila na jednom bazarovém servru, málokdo by v něm asi viděl krásku. Z fotky někde v garáži smutně vyhlíželo příšerně modré odrbané cosi, co by mohlo být křesílko.
Mé srdce zaplesalo a okamžitě jsem jednala, druhý den jsem si ho už odvážela domů. Co s ním provedu jsem měla jasné hned od začátku.
Proutěný nábytek je opět velmi v kurzu a s černým nátěrem vypadá  tak nějak elegantně. Navíc ani jinou barvu doma nemám ( cha :) teda kromě bílé, že ) polštářek z černého plyše mu dodává trochu glamour stylu, který taky nyní frčí no a polštářek ve tvaru hvězdy ho zase trochu vrací zpět do dětského klučičího světa. a naprosto ho milujeme ... může být ozdobou dětského pokoje, ale ani v obýváku nám neudělá ostudu. co vy na to ?  zbožňuju tyhle návraty věcí do života.










Žádné komentáře :

Okomentovat