pátek 14. listopadu 2014

Studené listopadové ráno

Dnes jsme se probudili do studeného rána. Od listopadu vstáváme v 6hodin. Stavba domu a dovážení Honzíka do vzdálenější školky zkrátka žádá své. A tak chtě nechtě musíme přijmout ty manýry přírody, že nastává studenější období. Uvařím tedy horkou kávu ( pro sebe náhražku kávy Nestle Caro ) synkovi čaj, který stejně nechce pít a manželovi kávu s mlékem. Nakrájím jogurtový koláč, který jsem pekla předevčírem a hurá do školky a na stavbu.

Kočky ještě spí, pohladím jejich jemný kožíšek a letíme ...
Cestou mě napadá, že jim vlastně ten chlupatý kožíšek velmi závidím, zima mi leze po zádech, když zapínám Honzíka do sedačky. Slunce vykukuje za horizontem, ale je tak studené

Jezdíme krajinou kolem Hrusic - rodiště Josefa Lady, je taková jako na jeho obrázcích. Kolem oveček, které už se pasou - jejich tam snad tisíc a ty jejich kožíšky, jů.
Honzík : "ahoj oveč - kýýý, my jedeme do školky a já mám škytav - kuuu ! "  tak se napij toho čajíku, povídám mu.
a do toho nám hraje Tori Amos - Winter
https://www.youtube.com/watch?v=dtEfpHkvHfA

No, idylka ... nebo znáte hezčí ? U krbu, s knížkou, po nos zavrtaná do teploučkých kožešin ( a klidně i umělých, chcete-li )  :)

...krásné listopadové ráno.









Žádné komentáře :

Okomentovat