úterý 27. ledna 2015

Kostičky

Ne nebojte se, tohle není propagace přiblblého pořadu pro Mateřské školy, ale velice sofistikovaná záležitost. :)
Našemu Honzíkovi budou za pár dnů už 4 roky. A už teď projevuje velký zájem o písmena. V létě jsem zakoupila úžasné povlečení od Design Letters s písmeny - typografie Arne Jacobsen, které nakonec přinesl až Ježíšek. Honzík už pozná zhruba polovinu písmen a jeho touha po poznání mě tolik nadchla, že jsem se rozhodla mu hrou jeho zájem udržet.
Design Letters sice nabízí také sadu kostiček v tomto designu, ale Honzík má šikovnou maminku ( to jako mě) a tak jsem kostky vyrobila sama - tedy ne úplně.
Krásné surové dřevěné kostičky jsem nakoupila u Petra Boučka - velikost 4x4x4cm, voňavé dříví - kus za 5Kč. A písmenka jsem pořídila mým tradičním způsobem ze samolepící tapety.

Jak na to ? Budete potřebovat samolepící tapetu potřebné barvy, lepidlo v tyčince, tiskárnu, nůžky a notnou dávku trpělivosti. Na 20kostiček potřebujete vystříhnout 120 písmen, ale není to nic hrozného, já to zvládla během jednoho večera. Vytisknete zrcadlově obrácená písmena ( viz níže - 2 sady na stránku ), tyčinkou nalepíte na zadní stranu samolepící tapety a vystříhnete. Fotopostup také zde. A pak už jen lepíte na kostičky.

Děti se tak hravou metodou naučí písmena, sestavují slova a když už je to nebaví, můžou si z kostiček postavit věž. Skvělá zábava v designovém stylu. 










Žádné komentáře :

Okomentovat