pátek 30. ledna 2015

DIY nekonečný kalendář

Asi se nikdy nezbavím své neřesti psát si důležité věci na kousky papíru. Pokud zvládnete ten chaos, je to dobrý, ale chce to v tom chaosu udělat kapku řád. Dlouho jsem přemýšlela o nějakém kalendáři, tak aby byl stále celé rodině na očích ( tedy zatím aspoň dospělé části naší rodiny ). A vymyslela jsem ...

U Petra Boučka jsem společně s kostkami z minulého příspěvku koupila ještě také hranolky 3x3x1cm, vlastně mi je dodal přímo na míru po mé poptávce - takže mockrát děkuji. Hranolky jsem potřebovala k vytvoření čísel - tedy dny v měsíci. Na ně jsem z jedné strany nalepila čísla ( způsobem jako u kostek ) a z druhé strany samolepicí magnetickou pásku ( tu koupíte třeba zde ). A magnetky s čísly jsou hotové. Poskládáte tak, jak jsou právě v aktuálním měsíci - tedy každý měsíc přeskládáte dle potřeby.
Šikovný, že jo.  :)

A zároveň máte další didaktickou pomůcku při výuce čísel pro malé děti.





Žádné komentáře :

Okomentovat