středa 11. února 2015

Jak jsem ušila upíra.

Tento příspěvek je s velikým zpožděním, protože medvědy jsem šila už o Vánocích, kdy jsme s nemocným Honzíkem tentokrát neobráželi návštěvy, ale seděli jsme doma u TV a koukali na pohádky ...

Teď jsme stále tak trochu v poklusu, protože stavba našeho domu je náročná a času je málo. Ale snažím se s Honzíkem stále něco tvořit a vymýšlíme všelijaké hračky a zábavičky.

Dnes vám chci ukázat, jak jsem šila medvědy. Tedy myšky, lišky, netopýry ... protože to, co vzniklo nejsou asi velmi klasičtí "teddybears" .
Při dokončení mi náš tatínek povídá : "jéé, tys ušila upírka. Ten je teda až strašidelnej, toho se bude Honzík bát!".  Honzík už spící netušil, že jsem ho tedy v dobré víře věnovala tatínkovi, aby si ho vzal do práce jako maskota.
Ráno se Honzík scháněl po medvídkovi, co měl být už hotový. To, že jsem ho mezitím dala tatínkovi se mu ani trochu nelíbilo a tak jsem musela ušít dalšího. Takže to dopadlo tak, že má Honzík nakonec dva. Dva medvědy, co vypadají jako upíři.  říká jim KLUCI.




Žádné komentáře :

Okomentovat