čtvrtek 28. května 2015

Nejlepší stěhování

Tak zhruba za měsíc nás čeká stěhování ... mám smíšené pocity, se přiznám. Těším se na výsledek, ale naskládat všechno do krabic, přemístit, vyskládat, vytvořit "DOMA"  - to ještě chvíli zabere. Vzpomínám kolikrát jsem se už stěhovala a došla jsem k číslu 12. Fakt. Tohle bude po 13, to musí být šťastná 13!

Opravdu nejlepší stěhování jsem zažila  v létě v roce 1980. Bylo to myslím v srpnu a za pár dnů jsem měla nastoupit do první třídy. Bydleli jsme v přízemí paneláku v Moravské Třebové a stěhovali jsme se do třetího patra. Ty lidi se stěhovali do čtvrtého patra a ti zase do přízemí po nás. Jojo, akce kulový blesk jak vyšitá. Navíc to přišlo strašně rychle, nikdo nic nestačil moc balit a na chodbě se míhali lidi s věcma nahoru a dolů a neustále se ptali, co kam příjde. Nějak se to zvládlo i s naším 100 litrovým akváriem, všude byly hory krabic. Vzpomínám si, že jsem spala s našima pod stolem v kuchyni :)))) a pak asi v 9h začala šílená bouřka a vypadl proud.
Aby toho nebylo málo, u nás byl tehdy bratranec se sestřenicí na prázdninách, fakt se nic dopředu netušilo, takže když si je pak strejda s tetou, vracejíc se z NSR z dovolené ( :)) přijeli vyzvednout, byla noc a my bydleli úplně jinde. Ještě dneska na to všichni vzpomínáme jako na velkou bžundu.
To celé bylo kvůli mé tehdy čerstvě vdané sestře, která měla mít v novém bytě aspoň svůj pokoj, asi za měsíc nám oznámili, že dostali byt ve Vyškově. No nic, měla jsem svůj pokoj já.

Tak teď mě to čeká po 13. Musím říct, že čas od času změnu potřebuju a na stěhování se těším. Hlavně do našeho. Těším se na každý kout v tom domě. A hlavně na zahradu. Držte nám palce.

Vaše mix




Žádné komentáře :

Okomentovat