čtvrtek 10. července 2014

Všechno začíná v mé pracovně

Pokud přemýšlíte o rekonstrukci či novém designu svého bytu, je nutné vše dobře předem naplánovat a promyslet, vyhnete se pak nečekaným a nepříjemným překvapením během realizace. Pohrajte si s každým detailem a hledejte inspiraci než se rozhodnete pro styl, který vtisknete do tváře svého domova. Vytvořte si sbírku svých nápadů a inspirací a každý den k nim přidejte nové nápady. Jen tak si budete jisti, že rekonstrukce bude ve výsledku přesně to, co potřebujete.

Aby se mi lépe připravoval interiér našeho nového bydlení, a také aby se mi zkrátka lépe pracovalo, vytvořila jsem si svůj malý NORDIC workspace. Nyní mám zatím jen pracovní kout, ale v novém bydlení budu mít konečně pracovnu a tak se moc těším. Už přesně vím, jak bude vypadat, ale to zatím nebudu prozrazovat. Zatím tedy takto :




Použit je bílý nábytek jako základ ( Ikea ). Doma pracuji na klasickém stolním počítači s velkým monitorem a klávesnicí. Bílou klávesnici a myš jsem si pořizovala nedávno. Malá polička toho už zažila hodně, ale opět jsem ji oživila čerstvým bílým nátěrem, tak je jako nová. Jsou to původně dva staré šuplíky nalezené už ani nevím kde a spojené v jednu malou milou poličku.
Dřevěné boxíky - o těch jsem zde již psala - slouží na různé kancelářské drobnosti. Několik krabic od bot předělaných do černobílého designu, měděná matrioška a panáček z Ikea zastupují trochu umění v moderním stylu. Kelímek s Depeche Mode - tak ten jsem si přinesla jako velkou vzácnost z letošního koncertu ( 10.2. v Praze - přesně na mé 40. narozeniny aaach ) - teď ho tedy hrdě používám na mé bílé tužky. Několik černobílých grafik a obrázků. Zatím jen v klip rámu nebo ležerně přilepené washi páskou. Šedá váza Pantone a černobílý hrneček - letošní úlovky z Bonami.cz. Skleněné dózy jsou od Nutelly a jejich víčka dozdobena washi páskou.
Černobílý nástěnný kalendář mám od Ma maison blanche a moc se mi líbí, je totiž nekonečný, takže velmi praktický.
Malé černé origami jeřáby jsem skládala sama a krásně mi dotváří příjemnou uměleckou atmosféru a lákají múzy k inspiraci. Visí od stropu na nitce, takže krásně plují prostorem.
 A samozřejmě spořič s flip hodinami ( ten si můžete stáhnout zde -  dole je download for windows - stáhněte k sobě, pak rozzipovat, otevřít soubor exe a přes tento počítač - ovládací panely - vzhled a motivy - spořiče - nastavíte tento spořič , restartovat a je to. )
tak tohle je můj work space, mám to tu ráda, ale těším se na nový prostor své venkovské pracovny.

A jak vypadá vaše pracovna ? Je dostatečně inspirující ?  Hledejte také na Pinterestu.










Žádné komentáře :

Okomentovat