pondělí 6. října 2014

Váza inspirovaná Eva Solo / DIY by mixtum

Tak a máme podzim. Procházky přírodou dostaly zvláštní šmrnc těmi všemi úžasnými barvami,
nezdá se vám ?  Přemýšlela jsem , jakou si udělám doma dekoraci a protože už je to venku na teplejší oblečení, vzpoměla jsem si na úžasné "oblečené" karafy od dánské společnosti Eva Solo a nechala se inspirovat.

Mám doma několik svetrů, které už nenosím, ale bylo mi jich zatím líto vyhodit, dnes jsem jeden  černý vytáhla ze skříně a poplakala jsem si. Od té doby, co máme jednu kočku bílou, druhou téměř bílou jsou moje oblíbené černé věci neustále plné bílých chloupků, válečkovat nestíhám. No nic, svetr jsem, bohužel, stejně už zničila dřív, nešetrným praním, kdy se z něj stala téměř dětská velikost, takže nějaké zničení - chápej nové využití - určitě uvítá. Ustříhla jsem rukáv a oblékla ho na obyčejnou Ikea vázu. :) No, skvělé a ještě značkový štítek. Perfektní. Váza dostala nový svetr a já novou vázu. :)







Dánská společnost Eva Solo - to jsou překrásné, funkční a luxusní interiérové doplňky a kuchyňské náčiní. Užitím  materiálů jako je sklo, nerez, neopren dostávají jejich produkty skutečně vysoké estetické hodnoty. Velice moderní design a důraz na funkčnost, krásné a kvalitní zpracování zaujme každého fajnšmekra a milovníka nejen skandinávského designu. Je jistě poutavým předmětem v každé domácnosti, kde mají tu čest ho používat.


Historie společnosti sahá až do roku 1913, ale skutečný průlom u značky Eva se odehrává až v roce 1952, kdy na trh přichází s legendárním kráječem na chléb a maso, který se stal designovou klasikou. Byl ze všech úplně první. Dnes jsou produkty rozděleny do několika typových řad a prodávají se po celém světě. Základní podstata zůstává však stejná - estetický vzhled, funkčnost a kvalita. Evě Solo bylo uděleno za jedinečný design výrobků již 150 prestižních ocenění, jako je Red Dot Award, iF product design nebo Good Design Award.







Žádné komentáře :

Okomentovat